September 5, 2009

Aiden 5th month

Sekejap je Aiden dan 5th month. Rasa cam tak puas lak nak melayan kerenah dia yang semakin hari semakin mengada2 tu. Pagi tadi aku gi pasar...beli barang dapur skit. So, dah menjadi duty hubby aku lah menjaga bebudak ni. Masa aku gi pasar Aiden tak bangun lagi. Hubby aku kata...bile dia celik je..terus pusing kiri kanan...cari aku. Pandai betul. Iyelah dah tidur ngan kita kan...bila bangun pun nak gak tengok muka ni.
Aiden ..lah ni asyik gelak je. Pantang kita main ngan dia...punye senyum sampai kat telinga. Tapi bila dia buat hal...geram. Dia punye melalak...mak oiii. Ni sempat hubby aku snap pagi tadi. Ni dia mengamuk nak tidur...hihihi Dia dah pandai angkat butt dia dah..bukan main tinggi. Cepat tul...berbanding Ashaff dulu. Tapi memang 2nd baby ni cepat sikit compare to the first one. Nakal pun cam lebih je ni...huhuhu
Budak tembam
cantik tak?
tengok...bukan main tinggi lagi...dia dah start mengengsot...
melalak sampai air liur berbuih2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...