September 3, 2009

MOdel apa ni??

Tengok lah budak gemuk ni...lepas mandi sibuk nak balut towel kat kepala. Rambut kalau panjang tak pe. Tak kuasa betul.
Pose maut tu....seksi lagi...aaww..over giller
ni ntah pose apa tah...aku layan kan je.
dah lah dengan tak pakai baju... setiap kali ambik gambar ade je pose dia nak buat...
sambung lak lepas pakai baju. aku dah tak kuasa nak ikat.. dia buat sendiri...layan kan je

3 comments:

QQ said...

comel tul ank ko nana

ita zakaria said...

na..trgelak sakan aku tgk pose maut abang long tuh. hehehehe...kui kui kui... die nak jadik model eh na? kalau pompan, memang seksi.. nih om jantan, gagah lah sayang. tapi memang comel...budak2 kan... buat ape pun cantek jer mate nih tgk..hehe!

(laki aku cakap anak ko hemsem. mau jadi rebutan nih na...)

love said...

Ita...itu lah..dia memang cam tu suka pose.

aah..jd rebutan...jgn sok dia lupa diri dah lah kan...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...