January 13, 2009

Dinner @ Seri Penang

Barley with Lemon Ice & Penang Tea Tarik
DeepFried Cucur Udang Sepi Penang Combination "Appertizer"
Nyonya Nasi Kuning
BBQ Lamb Cuttlet Fish & Chips "Kids Meal" Penang Gurney Rojak Buah
Dinner kat mane lagi kan kalau tak kat Seri Penang. Best lah food dia. Kali ni aku order yang ringan2 food je..so boleh lah try macam-macam. Dia punya cucur udang..best sngt, garing. Tak lah macam biasa yg kita makan tu...bulat and kat tengah ada udang...yang ni lain sikit.. Rojak buah pun sedap..Kuah pekat.....My favourite... Lamb dia pun tak keras dan tak berbau...sedap. Oh ye..pada penggemar teh tarik...you should try teh tarik kat sini ...sedap and pekat...Bila dah habis makan...time bayar lah kan. Selalu nya aku ngan hubby aku akan bet brp harga semua....aku cakap dlm 120.00 but hubby aku dlm 100+.... Rupa2 nya RM91.20 je....Murah kan...Dan yang penting sedap n kenyang. So, pada sesiapa yang belum try lagi...pergi lah....mesti puas hati punya... Selamat mencuba..!!
Address : Seri Penang @ Mutiara Sdn Bhd, G2,GF Ikano Power Centre, Mutiara Damansara.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...