January 4, 2009

Inside Me

Pregnant merupakan perkara yang paling dinantikan oleh semua ibu-ibu....tak terkecuali aku. Mase aku tau je aku pregnant...bukan main seronok lagi..walaupun dah kali kedua. Teruja...takut pun ade ..ialah aku takut kalau aku tak blh membahagikan kasih sayang....n tak boleh nak handle. Bukan senang nak menjaga anak-anak ni...melahir kan tu senang lah kot.... so macam biasalah..setiap bulan kena gi checkup..nak tgk perkembangan baby. Alhamdulilah..semua nye sihat....baby dalam kandungan aku pun membesar dengan baik walaupun pada mulanya aku mengalami mabuk yang agak2 lah kan. Kali ni aku punya berat bertambah sampai 15 kg...kurang 1 kilo compare to Ashaff dulu. But tak kisah lah....yang penting aku n baby ok. Tapi aku tak de lah melantak sakan...makan still kena jaga....pregant ni bukan lesen tuk makan semuanya...Kalau makan banyak2 pun bukan nya baik tuk baby...takut memudaratkan..yang penting sederhana.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...