November 11, 2010

:: Chinta ::





citer ni dah habis...sob..sob....
kali ni dah habis ..baru nak share..hehehe.
sebab nye nak tengok ...boleh ke i layan ini citer....and ternyata boleh....
Macam mane boleh layan citer ni....
bile "tertekan" itu remote...and terdengar lagu Khatimah Cinta dari 6ixth Sense. Bukan i je yang layan..aiden jugak..muncung2 bibir..nyanyi lagu lagu tu..hahaha

so bile 1st time tengok cam best. Citer ni tak dragging ..atau pun dalam kata lain..kena tunggu dah tengah2 baru ade action. And i not a big fan of Fasha Sandha..but watak nye menarik. So, terus lah melekat sampai lah hari ni...ya..saya melayan 28 episod. 
Tak yah lah kan citer...citer ni pasal ape..dah habis dah..cuma nak cakap
yang Adi putra..dalam watak Amar tu sangat suka...seksi nye.......
and tak suka lah ending nye..cam tak best...
cam tak meninggal kan kesan je.... for me lah. 
But lagu2..and all the fesyen dalam ni..nice and up to date. 

Dah habis lah rutin i ...if tak..kul 6 je semua kerja dah settle...coz nak mengadap citer ni...
baik mandi kan budak2 ni..i mandi..atau masak tuk malam..semua done. 
Lepas ni ....ape pulak ekk.....nak ikut citer lain..errmmm...

Slot Akasia Tv3....start 15 November 2010 ...
Seribu Kali Cinta TV3 ini dilakonkan oleh Kamal Adli, Intan Ladyana, Marsha, Abu Bakar Omar, Rozie Othman, Cat Farish dan Norkhiriah. 

Sinopsis Seribu Kali Cinta TV3
Nizam (Kamal Adli), seorang jejaka yang tidak pernah serius dalam percintaan. Dia mempunyai ramai teman wanita tetapi masih belum dapat menentukan mana satu calon isterinya. Atas desakan orang tua yang mahukan dia berkahwin dengan Huda (Marsha), Nizam telah membawa diri ke Pulau Aman. Di sana, dia telah jatuh hati dengan Miasara (Intan Ladyana) seorang gadis yang peramah dan mesra melayan kanak-kanak.
Nizam diuji dengan pelbagai dugaan kerana Miasara mengalami sindrom Amnesia. Apa yang dilakukan pada hari ini, akan dilupakan pada keesokkan harinya. Justeru, Nizam hanyalah seorang yang tidak dikenali bagi Miasara apabila menjelang pagi esok. Mungkin itu adalah balasan bagi Nizam yang selalu mempermainkan perasaan cinta pada masa lalu.
Nizam bertekad untuk mencintai Miasara dengan sepenuh hati walaupun dia perlu melafazkan seribu kali cinta kepada gadia idamannya. Bagi membantu memulihkan ingatan Miasara, Nizam merakamkan aktiviti bersama Miasara. Miasara terharu dengan kesabaran Nizam namun keadaan Miasara tetap tidak berubah.
Ayah Nizam, Hisyam mendesak Nizam supaya pulang ke Kuala Lumpur bagi menguruskan syarikat. Baginya Nizam masih belum matang dan serius dalam hidup. Ibubapa Miasara juga tidak yakin dengan hubungan Nizam dan Miasara lalu menasihati Nizam supaya melupakan hasratnya untuk berkahwin dengan Miasara. Namun, Nizam tidak sanggup meninggalkan Miasara dan dia yakin dengan naluri hatinya serta menyayangi Miasara.
Apakah Nizam sanggup memikul tanggungjawab sebagai seorang suami yang perlu melayani kerenah isteri yang akan melupakan dirinya setiap pagi?? Setiap hari Nizam perlu mengulangi perbuatannya bagi memenangi hati Miasara. Dia amat mengharapkan dapat melihat senyuman manis dan teguran Miasara pada setiap pagi dan bukannya takut, binggung dan kalam kabut. Sumber : Yanmieonline
ok lah..u all layan je lah kalau rajin and ada masa....daaa
xoxo



4 comments:

mama_ieta said...

na...first aku nk komen pasal bab kuku...hehehe...aku bc terus potong tau...niat aku kuku panjang nk taip keyboard & sms...hehehe...tp bila bc ..ayoyoyoyoyo...terus potong...
Part cite chinta nie mmg best tp bila dikenang2 FS nie x suka sgt tp boleh lg layan cite dia..kalau Memey lgsung ita x leh layan...hehehe

love said...

hahaha.... oooo..tahu pun. Tp memang nak taip senang kan. Tapi aku dah lama tak simpan kuku..sejak aku pregnant kan ashaff..sampai lah ni. leceh ah nak masak ke ape. But bile baca..tu terasa lah jugak... :-)

aah..itu lah...kite serupa lah ta...kehkehkeh...

stupid me!! said...

i pun layan gak Chinta ni tp start kul 7-7.30 je, ape yg jadik dr kul 6.30-7 tu selalu xtau. but ending die sgt predictable, sure ada yg mati cuma xtau sape. i lg la xminat fasha sandha tu tp jalan cite die cam menarik..and yes..amar sgt menarik tp bile jadi rasul iman cam biasa2 je.
cite yg lepas ni cam cite drew barrymoew & adam sandler tu - 50 first date (sgt sweet la ite cite)

love said...

...iyelah u balik kul brp..memang sempat tgk hujung2 je lah kan....i mcm terkezut actually..tengok rambut and gaya dia mase jadi Amar..sngt macho..hehehe..but bile jd Iman je...dah biasa2.

aah...itu lah citer dia cam citer tu...but i tak tengok...cam tak suka lak..lg pun malas nak tunggu..kehkehkeh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...