April 10, 2010

:: Imagination ::

Ni lah keje Ashaff when dia boring. hahaha Other than tengok tv...reading or kacau brother dia... He like to paint... to use he imagination...
me..siap kan..letak paper..dia ambik color and air semua....then he ready to paint lah. dalam me sibuk2 dok ambik onion and potato...cut2 nak buat cam cop2 lah konon nye...tup..tup dia kate ni ship..lawan with monster..hahaha Sampai cam tu sekali imagination dia ekkk...Bagi kite tengok cam tak de ape2 kan..But budak2 so cool...But semua yang dia draw mesti ade alien or ship and monster. I think boy nye imagination kot cam tu...or some cerita yang dia minat.
Dia buat itu ini..me pun layan kan lah...at this thing happened. Aiden tidur..so tak de org nak tarik2 all the paper. or melalak nak duduk kat chair jugak.
Ni lah hasil nye..
Ashaff kate "got ocean...wave..tank car..got2 tank car....boat...tembak2...some stuff..fire...worm.. gray fire...its done". hahaha That what he see and explain to me. When daddy dia balik..dia ckp ngan daddy dia..."look daddy..i draw..got tank car". Hubby i gelak je.."I really don't understand..but its nice". hahahaha So cute!!
When me letak kat fridge.....dia kate "eh..mama terbalik lah" I said.."Oh ya"..than me betul kan...pastu dia senyum.."ya like this" :-)
me tak tau pun cam ne nak tengok..but he know better..he the 'picaso' kan.. huhuhu
XOXO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...