April 9, 2010

:: Day out ::

hello...nak citer about last wed. gi G.E.Mall ...Ashaff ade class...hubby ade meeting..me dok menyibuk....hahaha. Breakfast kat O'Briens. Have Tuna Sandwich and ape ekk..nama dia lupa lak. But sedap. But for me ..agak mahal lah. Kita org order foods for lebih kurang 5 6 people makan...coffee and chocolate drink..around 70 plus. But dah lapar kan...makan je lah..bnyk lak hal kan...
Lepas je makan me..gi book store and beli barang sikit. Eh...dah gi shopping kan..mesti ade je nak beli ekk...adoiii..adoiii. Lepas hubby habis meeting kita orang nak balik but kete lak tak siap lagi.so gi lah lunch..Ashaff pun dah lapar. Makan kat Delifrance . Me tak tau nak makan ape...cam tak lapar lagi. But last2 me order bread pudding... tak sedap...ish..manis lah. Pantang tul food yang manis2. Hubby having chicken pie..ashaff lak mushroom soup and garlic bread..total around 38 plus....with drinks. Tak happy lah..coz me tak kenyang and tak enjoy the food...ish..ish...
tapi...food kat sini yang lain ok kot..may be that day me salah pilih. Next time order yang lain lak. Ok....till net time..daaa XOXO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...