January 9, 2010

what a day......

Dalam melayan game ni ..terasa nak menulis lak...tapi ape ekk...hummmmm citer about hari aku lah. Biasalah kan..pagi2 lagi dah bangun...cuti ke tak..same je rutin aku. Bukan tak leh bangun lambat if waktu cuti2 ni. Hubby ku paham aku penat..but tak best lah kan....dia awal2 lagi dah bangun dok mengadap keje...cuti atau tak..sama je. Buat air sendiri....what a good hubby kan..hihihi.
Dia kata nak gi makan roti canai..dah lama tak mkn...but semua cam bergelumang atas katil lagi...so cam ne lah nak gi mkn. Dengan si kenit ni dok panjat sana..sini. So..last sekali mkn maggi je...huhuhu rajin sungguh aku kan. Lepas makan...dok tengok tv jap..sambil dia buat keje..my boys semua dah siap..but time tuk si tembam kecik tidur lak..so aku layan lah game..pastu kemas umah skit2. Dah tengah hari br kita org keluar..agenda nye nak cari car sit tuk aiden..so kita org drive gi sk...pastu singgah makan kat Mat Ayam Kampung. Perut semua giller lapar...so..no pic..sorry. Ok lah foods kat sini. Orang pun boleh tahan gak. Lepas makan gi South City Plaza kat sk...takde yg interesting sngt pun..bnyk kedai dah tutup.
Drive gi Alamanda...window shopping je..but si tembam besar dapat lak toy..ada je. Orang pun ramai gak..cuti kan..semua pun nak shopping. Dah penat, balik ...sampai umah around 7 plus. Kemas kan my boys...pastu masak. Aku cooked pasta je n salad..in 20 minit semua dah siap. Senang kan..nasib baik hubby ku tak cerewet..so far apa yang aku masak dia ok je. Dalam budak2 ni buat perangai itu ini..sempat gak lah buat semua benda. Ni baru je 2 adohyaii....pening sometime melayan kerenah budak2 ni, but bila tak de sunyi lak.
Ni Aiden dah tidur ..tinggal Ashaff je dok layan Bedtime story kat Astro entah yg keberapa kali..aku pun tak tau. If tak de kat tv..dia suruh buka cd..sampai boleh hafal..lepas ni org tu buat apa. Ish..ish...ish
Itu je lah kot...hr aku..sedikit sebnyak yg aku lalui today...spend time with my family...tired but fun.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...