January 11, 2010

Congrat.... AJL 24

Ni nak citer about AJL 24 semalam. Ok lah not bad. The opening ok2 je. Tak de yg grand sangat . Actually memang every year aku tengok pun...enjoy ngan tak je lah kan. This year cam tak berapa pay attention sangat ...coz may be banyak muka2 baru..so its ok lah...layan je. Banyak gak lagu yang aku tak pernah dengar semalam...macam lagu Black tu..Aizat tu..sapa lagi ekk..Hujan kot. Lagu nye lah..orang nye dah famous dengan lagu2 yg lain kat radio. Bila tengok2 tu ...aku cam boleh predict ..sapa yang menang...n separuh dari aku nye predict tu betul. hihihi
Lagu Aizat tu..first time dengar..lagu Pergi..best n love voice dia in that song..so romantic. huhuhu. Lagu Kau & Aku tu memang favourite aku,so memang sedikit layan semalam..n aku tau dia akan memang tuk persembahan terbaik...Good one!!
Faizal Tahir...love him..love him. Voice ...n dia.huhuhu. Persembahan dia lain dr yg lain...but best. Oh nak citer ni..lepas je Faizal buat persembahan..cameraman tu capture gambar audience ..ternampak lah my friends..Amiu kat dewan tu..sambil terlopong-lopong mencari sesuatu...hihihi But don't worry beb..u still look hot...huhuhu Glamour kejap...
Yuna lak..hubby aku memang suka dia..voice dia memang different..n the performance ..nice..very simple. Black lak..ok ok je. Oh ye..masa Jeffrydin buat persembahan...tetiba je tv blank...tak keluar pun apa2. pastu keluar..Harap Maaf..dan diikuti dengan lagu Jay jay. huhuhu. Teknikal problem lah ye..paham2 live show!! Overall ok je AJL 24 untuk tahun ni. Congrat to all!! Oh..jap nak story about this one movie..(terkeluar tajuk ). Changeling kat Astro 411 semalam. Semalam antara nak tengok citer ni n AJL..but citer ni aku dah tengok cd...so tak pe lah. But nak tengok lagi sekali... n aku tau Astro akan ulang balik. Citer ni sedih sangat..n if jadi lah kat aku...boleh giller kot. Citer ni about anak dia kene culik...n pihak berkuasa ganti kan anak dia ngan anak org lain. Dia fight for the truth.. tu bukan anak dia. But pihak berkuasa buat macam2 tuk cakap yg dia tu salah. Kesian kan..aku nak citer banyak2 pun cam tak best nanti bg sapa yg tak tengok. so..gi lah tengok n renung2 kan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...