October 5, 2009

Breakfast apa....??

Today aku breakfast nasi lemak with coffee. Dah berapa hari hubby aku nak makan nasi lemak. Kesian lak..so masak lah tuk dia. Kalau aku masak nasi lemak ni, kena berlauk..baru sedap. Ada ayam goreng ke...sotong sambal ke..paru goreng cili ke...tak kisah lah ..asal kan ade lauk. So, senang skit..sampai ke mlm. hihihi. Today pulak hari mengemas sedunia..so bnyk keje nak buat kat umah ni. So masak sekali je..senang. Orang kate dok umah ni senang, tak jugak. Lagi2 yang ada anak kecik...selagi dia tak tidur selagi tu lah tak leh buat kerja lain. Dok kena mengadap dia je. Bila dia tidur tu...hah punye lah kelam kabut..nak kena siap kan kerja2 mengemas ni. Tapi nak buat cam ne kan...umah kena lah kemas. Baru lah selesa.
ni my menu..nasi lemak with sambal udang..awat ade bayam tu..coz smlm terlupa yg timum habis. hihihi. Tak pe lah kan..yg penting ada sayur. Makan je...burp! burp! kenyang!! Alhamdulillah....

2 comments:

cmba said...

rumah i pun tak berkemas lagik..huhuhuhu

love said...

u tak pe..ade alasan..u keje. I ni tak..so memang kenalah kemas2 ni .
hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...