August 3, 2009

Our weekend...

Bila weekend je...aku kira cuti masak lah...Macam last saturday..actually hubby aku kerja. Kesian dia...friday night dia gi n balik kul 6 am on saturday...tidur jap je..dah tu ajak kita org keluar. Cari barang keje..n jalan2. Kesian gak aku tgk..but nak buat cam ne..itu lah cara dia nak spent weekend ngan kita org..n dia tau aku bosan asyik dok umah je. Kita org gi Ikano..cari barang keje pastu gi makan kat favourite place aku..Hot Chocolate.
Saturday night pun dia keje ..so around 7am dia balik..dia belikan aku murtabak..sedap. Tengah hari kita org gi Tesco..beli barang umah. Tapi org punye lah ramai. Dah gaji kan..so semua org pun sibuk membeli - belah. Yang tak tahan tu...masa tu jugak lah dia org susun barang..so bersepah lah all the kotak2. Dengan trolly yang besarlah. Sakit mata. Sakit hati pun ada. Lepas tu ,kita org gi lah makan kat Nasi Ayam Chee Meng. Kat sini dia jual Nasi Ayam..but ada lauk gak. Semua sedap. Aku selalu gak makan kat sini. ..lain skit kan..makan Nasi Ayam with variety of lauk. Lepas dah kenyang..gi umah my sister in law.. lepak2 jap. Pastu gi Hospital..coz 1 of my hubby staff warded. Kesian Aidil. Demam. Aku tak gi tgk..coz budak2 dah tidur. But so far dia ok lah.
Itu lah weekend aku. Balik je..semua penat. Sekejap je masa berlalu. Yang keje dah gi keje lah...yang dok umah ni bangun pagi gak...banyk bende nak disiapkan. p/s.. tu semua yg keje on weekend hari tu...good jobs guys. Nanti i cook for u all ok.To aidil..hope u recover soon. We all pray for u.

5 comments:

iem@rol said...

dah besau anak ko na...geram ima tgk..aper pun ita dan nana boleh buat warunglah.. baik perut dah penuh..hehehe...

Anonymous said...

nanti jgn lupe masak utk aku yek..hehehehee

love said...

dah besar lah ima. Dah jerit2 dah kalau kacau dia. Memang nak wat warung pun. Singgah ye.
Hajar, boleh...tunggu lah ye.

mama_ieta said...

na..bulat betul c aiden...dh nk sm dgn ashaff...wah c imah suruh kita wat warung..nnti kita berdua buka restoran & cafe tau...hehehe

love said...

a'ah, ta bulat. Lenguh tgn nak dukung.
Itulah, boleh je buka cafe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...