August 14, 2009

Natijahnya....

nilah kalau tak dengar cakap mama..... aku suruh basuh tangan..dia gi basuh kulit...tgk lah tu...jari dia berdarah coz main shaver daddy dia. Geram betul...hr tu dia shave dia nye dagu....dia ingat dah besar lah..so ade janggut.......sampai hari ni ..still ade tanda kat dgu tu...cam kesan jatuh. Ni aku suruh dia basuh tangan..tetiba dia dtg.."mama...hand ashaff dayah..." terkejut aku....aku tanye lah kenapa ni...dia leh tersenyum lak...nasib baik tak nangis..kalau tak aku tambah lagi...hihihi...... Nasib baik tak teruk ...tp darah bnyk gak lah...aku cam dah pening...alamak aiii. Lepas je aku letak plaster...tangan dah tak leh turun..keras je sampai dia tertidur petang tu...nak marah pun ada..nak gelak pun ada...jadi ibu ni kena peka kan..mata kena buka besar skit...pantang kite leka ...ade je kejadian2 yg tak diingini...pengajaran2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...