August 31, 2009

Dinner @ Naan Corner

Aku dari The Curve. Shopping barang bebudak tembam dua orang ni. Tak ramai orang pun semalam. Lepas dah penat shopping, hubby aku terasa nak makan naan. So, kita orang beli kuih je..berbuka dalam kete. Sampai je cam dalam kul 8 ..orang pun dah habis buka..kurang lah penghuninya. Kat sini pun ada buffet gak. Dewasa Rm25.00 tak masuk air. Kids below 12,Rm15.00.Menu dia tukar2 lah. aku sempat interview org tu.
Ni dalam kata tak nak tadi...sekeping dah habis...dengan baju Ben 10 lah. Wrist band Ben 10 lah..serabut tul. Itu belum dengan gaya lagi...lawan monster..huhuhu
Butter naan, sop kambing, nescafe ais, milo ais ashaff punye. tengok lah gedabak gelas dia. tak habis pun. Naan kat sini memang sedap. Aku kalau terasa nak makan naan...memang sini lah tempat ku.
ni aku punye food..nasi goreng paprik. Sedap Budak tembam ni, kita orang makan dia tidur je..sampai habis. Senang aku nak makan. Dah habis makan je..baru dia meragam..so terus je balik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...