July 17, 2009

My baby

Budak tembam ni dah pandai hisap jari. Kalau pakai kan mitten..basah kuyup. Lepas hisap jari..dia sapu air liur kat muka..dah muka bau masam. Dia masuk je 2 mth dah sibuk pusing badan...nak meniarap. Lah ni dah kuat kejap2 meniarap. Sampai kepala pun kena lantai. First time dia terhantuk kat lantai..kuat giler suara dia...melalak. Kesian aku tengok..aku yang sedih..hubby aku relax je.Meniarap sekejap je dah penat...kepala berat daahh.. Ni antara shot2 yang paling favourite.

4 comments:

mama_ieta said...

na..tembamnya aiden...geram aku tgk...semangatnya....

love said...

mane tak tembam ta..susu kuat. menangis pun kuat gak... hahahaha

Ummi Alisya said...

na...debok nyer aiden. geram lak ai...larat ke ko dokong na?

love said...

Itaz...aku tak dokong..letak dlm stroller je. huhuhu
ni dia dah 7.1kg...lenguh tangan aku kalau tetiba lak dia mengada nak pangku..boleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...