July 20, 2009

18 JULY 2009

Last saturday...birthday Ashaff. Sekejap je dah masuk 4th years. Aku tak celebrate besar2 pun..setakat belikan cake je. Tapi Ashaff happy giller. Mane tak nye...dari seminggu yang lepas dia dok tanya...mane cake Ashaff?...dah birthday Ashaff ke? Berulang kali...dan berulang kali jugak lah...aku kena remind dia that birthday dia on 18 July... Dah besar and pandai cakap..so banyak benda lah dia dah paham.
Terasa macam baru je semalam aku terasa sakit bersalin tu. Every second aku miss dia sebenarnya. Masa dia kecik..aku tak sabar nak dia besar. Bila dah besar ni...aku miss lak mase dia baby. Nak buat cam ne..first baby..so emosi nya lain skit lah. huhuhu. Aku ngan dia, memang sering gaduh je. Aku suka menyakat dia. hahaha Itu lah guna nya ada anak kan. He is my best friend actually.
To Ashaff..happy birthday..me n your father love u so much. We proud to have u in our life.

4 comments:

stupid me!! said...

apesal buat party zorro tak ajak?

Len said...

sampai hati ashop tak invite aunty. :(

mama_ieta said...

Happy Birthday to Ashaff...dh besau+tembam...nnti cik ieta bg hadiah erk...buat mamanya "after aiden tmbah lg yer"...huahuahua..

love said...

to len, i tak buat party pun. Beli cake je.↲
To cry baby, sapa ni? Tak kenal cam ne nak ajak. Kalau ajak pun,ada hadiah tak? Huhuhu↲
To mama eita, nak hadiah besau ye. Aku ni tak de keje lain lah kan. Asyik beranak je. Hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...