April 4, 2009

Inside Me....

Setiap kali aku tengok gambar ni...hati aku semakin seronok. Iyelah...its a miracle kan...Seronok jadi ibu ni. Sukar untuk di gambarkan. Segala sakit atau pun penat yang kite tanggung....semasa mengandung tak terasa pun...sebab kita tahu dan sedar bahawa kita menjalankan tanggungjawab yang besar. Mula-mula aku tahu aku mengandungkan Ashaff...memang happy giler... Biasalah kan mesti melelehnye....hahaha. Yang kali kedua ni pun sama gak....walaupun aku dah pernah merasainya....but entah lah..memang aku ni sensitif skit kot...hahaha...Happy lah. Happy sebab aku tahu what is my life is all about. Semakin hari...perut memang semakin besar..berat pun bertambah lah kan....Masa aku mengandungkan Ashaff dulu berat aku naik 16 kilo...bayangkan...hihihi..banyak tu..but oleh kerana berpantang tu memainkan peranan yang penting so..dalam mase 44 hari tu ..turun lah..seperti sedia kala. Kali ni aku naik 15 kilo..iyelah penat yang tak terhingga..dengan rumah nya..dengan Ashaff nya...n denagn morning sickness nya...so macam2. Lepas je aku bulan ke 5 baru lah aku makan dengan berselera nya..itu yg lambat skit naik..but yg panting baby n aku sihat.

1 comment:

Len said...

i baru nampak entry ni! :-) yup it's a miracle; to know that he was once this tiny; now dah besar! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...