February 9, 2012

: Saya Cuci Mato!


hah...bukan senang taw saya nk cuci mate. And bukan selalu jugak. hehehe
so sesekali saya dapat melepas kan.." keghairahan" itu. *eeee, pe nyer ayat ni... * hahaha
saya tidak akan melepas kan peluang. hahahah * gelak besar * > 0 < 
Bukan nyer saya tidak mahu cuci mata selalu... tetapi ni semua di iringi dengan mood dan apa yang ade mase tu. Eceh... ayat den kan..... hehehe
susah kan kalau saya ni selalu bergantung pada mood.. * sigh * 




 tadaaaaaa........


ni lah cuci mato!!... kahkahkah 
mesti de yg pikir lain kan... * ish3x.... tak molek lah.... * > 0 <
kejadian ini semua berlaku semasa saya berada di Cameron. Di kelilingi oleh bunga2 segar dan cuaca yang sedang2 enak tuk bersenang lenang... hahahah * ayat cam novel *.... 










dah puas cuci mato??..... hahaha
next kite cuci lagi ok.. daaaa
xoxo 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...