July 20, 2011

:: Dah nak habes dah.....


.... hai.. lama nyer kan x update blog. sorry lah yer. ketidak sihatan lah... plus kebosanan.. yang terlampau dan melampau. huhu 
ni nak citer..pasal pe yg  buat i melekat kat TV lately.... start dari hari Selasa...till Khamis... : ) 


hah... citer ni lah. i jarang ok ikot2 drama ni semua kan. lebih2 lagi yang kul 10.30 pm ni... pastu yang hanya 3 hari jer dia de...pastu kena tunggu lak minggu depan...adehhhh memang tak lah kan. But ini i layan. heheh
kenapa kah.... kerna de

Farid & Balkis.... : ) 

yang di lakon kan watak nyer oleh Zamarul Hisham and Rozita Cik Wan. Betul lah kot ekk nama dia org cam gitu. heheh. 
Ayat yang sangat menyentuh jiwa den...

" Bi, jangan stress k! "

perghhhh....suka derr... hahaha x memasal kan. tapi best, romantik giller ok!! siyess!! 
i tengok pun mase tu dh beberapa episod gak. Lagu pun best jugak ok... sangat layan. 


Lagu seribu sesalan n Di mana- mana ... nyanyian Jac, Ning n Shila. 

ni dah nak habes dah kan. Kejap sangat citer nyer sampai 24 episod jer. adehhh potong betul lah kan. Kalau citer lain tu kan...episod.. cam x cukup bulan ok... hahaha 
lama nak menghabes kan. 
Tapi ni tengah cuak kan... sebab balkis tu tengah tenat..pastu Anna.. x taw lagi citer yang sebenar. huhu 
Nak taw sape2 yang i citer ni kan... gi layan ekk.... Boleh jer layan kat Tv3 kan.. huhu

ok lah... tu jer nk citer. pasni x taw citer pe pulak kan. Boleh ker buat i melekat jugak...
hah... kite tunggu yer... daaa

xoxo 






2 comments:

.sweet-ants. said...

tgk kadang2 sbb selalu je lupe...sobs. tp episod last semalam mmg best

love said...

hehehe.... but tp x sangka citer itu sngat short kan.... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...