April 4, 2011

:: Hobi mereka...

....hobi mase balik kampung je ye. hahaha


ape nye...? ni bela ikan lak. adehhhhh
ini budak sangat sibuk nak pet bagai. i yang tak bagi. But bile balik kampung, my sis pulak de bela ikan.


pastu gi beli lagi....beribu2 lemon lak. lagi budak2 ni ngadap . 
ikan pe..i tak sure..hahaha tapi comey2 je....


hari2 kalau boleh nak bersih kan aquarium. bagi makan sampai 5 6 kali. 
ade lak ikan ni mati sebab terlebey makan lak kan. hihihi
aiden lak tolong ketuk itu aquarium. Dah lah kecik je. 


dia siap nak bawak balik kl. ish...i tak kasi. 
i kate tak de sape nak bersih kan ke ape. dia kate..tak pe dia buat..
cehhh....cehhhh


tengok. semua bende dia nak tolong. 
ni aquarium kecik je. Bukan yang besar tu. So tak yah pakai oksigen semua. 


budak2 ni memang suka nak pet. But i lak yang tak leh. hihihi
Nampak rabbit, nak rabbit. nampak hamster nak hamster. nampak kucing...nak kucing.
dog pun nak jugak..yang puppy tu. adehhhhh...
i sangat geli dengan ni semua...so tak leh2... lagi pun leceh arr. Rumah kecik je. sat gi adoiiiii, tak leh imagine ok i jaga. ish..... tak yah aar ekk. 
i kate nak bela...gi letak kampung...hahahaha sesuka hati je kan. 
Hobi mase kat kampung yang i sanggup layan. But bile balik sini gi tengok kat zoo je ekk....
ngeh..ngeh..ngeh....

xoxo

2 comments:

Just Call Me Bitt said...

betul la derang suka sangat pet...tapi tu la saya dah bagitahu abg is kalau nak mama tak sangup semuanya sebab mama dah penat uruskan mereka...huk huk huk

love said...

Hahaha. Tu lah kan siap b'tambah lg skop keje kite ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...