January 14, 2011

:: When he's alone....






tengok..macam2 gaya kan...ni yang sempat ambil. 
Yang tak sempat..memang banyak lah kan. hahahaha
kesian dia..everytime abang dia gi school..dia akan lonely. Macam cari2 pun ade jugak. Sometime lepaq kat hubby nye office..so dia tak perasan sangat. Ramai yang melayan dia kat sana. 
But bile kami berdua je kat rumah...cam ni lah gaya dia. 
Ni kire gaya2 dia merajuk jugak lah ni with me..itu yang cam bawak diri tu.... hahahaha Padan muka. 
Dah..bile abang dia tak de...nak melekat je...rimas lah. nak kite hadap dia je tau....ish..ish...
Bab...bile naik kete..happy giller. Pantang je i capai beg and kunci kereta..dia dah sibuk ambil kasut dah. 
....sok kalau dia yang sekolah tah cam ne gak nye...

xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...