January 11, 2010

Macam-macam lah Aiden ni...

Tengok lah budak tembam ni. Bagi dia punye food makan sikit je..pastu meragam tak nak duduk kat child sit. Aku bagi dia pegang timun..mula2 dia geli, pastu bila dia capai..terus senyum n terus ke mulut lah.hihihi.
Ingat kan tak leh gigit..coz timun tu keras..tetiba je aku tengok hilang sebelah..tinggal skit je. Cuak jap..iyelah takut tercekik ke. Aku korek mulut dia...marah. Mengamuk jap member.
pose cute lah ni konon...so innocent kan muka..but bile meragam... adohyaiii..poning..poning
tengok lah..tinggal ape je
menikmati timun yg segar...huhuhu
pastu bile timun dah habis..aku bg carrot lak. Tapi ni kecik skit..so dia masuk kan semua dalam mulut. Takut aku. Dah lah bende tu keras.
ish..ish..ish...
suka giller dia...
hahahaha....

4 comments:

Bitt (double IS) said...

OMG besar dah aiden ni ko...aritu tengok blog ko baby lagi...ambik ko lama dah tak buka skali buka dah besau...hehehehe mcm same jek iras2 abg kan

ema said...

comelnye.....aper pun pandai makan sayur......nak cikit...

ema said...

comelnye....pandai makan sayur...nak cikit...

love said...

Ema...hope dah besar nanti pun dia nak mkn sayur...jgn mase kecik je...hihihi

Bitt ..aah dah besar..penat if dukung dia. aah ade skit2..iras abang dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...