December 5, 2009

Aiden 8th month

Actually aku lupa yang si tembam ni dah 8th mnth..rupanye today. Dok sibuk baca about food dia...tetiba je teringat..eh lah dah 8th mnth rupanye. Rasa br je hr tu aku update dia turn 7mnth...hihihi. Memang cepat pun mase berlalu kan. Tak sedar pun. Ni dah bulan December....tup..tup je..dah nak celebrate New Year 2010. Ish..ish..ish.
Banyak sangat yang berlaku dalam bulan ni..Ingat dengan tak je...Ehh....aku citer about si Aiden td ekk..melalut lak pasal aku...hihihi..Budak tembam ni..dah tumbuh gigi..2 batang. Dah dekat 2 minggu kot gigi dia tumbuh..tapi skit2..ni cam dah nampak n tajam. Giller sakit dia gigit. Semua benda dia nak gigit. Nak halang pun tak leh...tengah gatal kan..biar kan je lah.
Pagi2 lagi dah bangun...lepas je mandi ..dok merangkak sini sana diiringi dengan mulut yang bising. Itu tanda nye kejut semua org bangun n ngadap dia. Lah ni dah sampai ke pintu depan. Dah tak kuasa aku nak kejar. Pantang tgk pintu terbuka..kelam kabut dia. My mom kata sikit lagi jalan lah tu...aku cam dah garuk kepala je..iyelah yang merangkak ni pun aku cam dah tak larat...ni nak berjalan..aduyaiii...teringat lak Ashaff masa kecik dulu. Penat di buat nye. Nasib lah kan..itu semua kena mengadap..nak buat cam ne..dah anak sendiri. But bile dipikir2kan..best. That the moment yang bile kite kenang balik...priceless. Kite yang first nampak..dia jatuh bangun. That the greatest being full time mom.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...