November 16, 2009

Our Weekend.....

Saturday lepas banyak benda n bnyk tempat nak kena pergi. Pagi2 dah keluar. Aku memang bangun awal lah kan..alarm clock aku bunyi awal. Aku masak cekodok..cicah dengan ayam mask lomak cili padi semalam nye. Perggg..sedap coz lama tak makan masak lomak. Lepas breakfast..siap2 n first stop gi beli susu my boys kat kedai Seng Sei. Lepas tu gi klinik..Aiden check up..batuk.
After that gi beli barang umah skit..n meet my sister in law. Sampai sana pun dah tengah hari....lunch time at Pak Hailam Kopitiam. Aku makan nasi ayam..best. After everything settle...gi Ikano lak..hantar rice cooker ku yang sedang demam itu. huhuhu. Dah kali kedua dia buat hal..Geram tul. Jalan sana sini...sell..so ramai orang, nak parking pun susah. Nasib baik tak masuk Ikea..kalau tak entah kul berapa...balik gak nye.
Hari lak mendung dari pagi tu...petang nye hujan punye lah lebat. Bile hujan je..perut ni lapar lah kan. So, gi makan kat Rasta..kot tak silap nama kedai tu. Ok lah. Nice place.
Habis makan..balik..sampai umah baru lah terasa penat n sakit kaki berjalan. hihihi On sunday lak tak gi mane..penat n hubby aku banyak keje. So lepak je. Pagi2 lagi aku dah masak. Ikan Bawal goreng, Sayur Kubis n Daging masak Kicap Pedas. Minum petang, hubby aku gi beli goreng pisang n keledek...but Ashaff habis kan semua..so aku dpat makan 3 keping je ..huk huk huk.
Macam tu lah aku habis kan weekend aku. Tired but best....
nak kata pasukan berkuda pun bukan..yg dia tunggang tu bear...mmm cam ne ekk??
merajuk coz tak leh naik bear to for the 2nd time
tidur lagi best...
dinner....
hujan2 ni pekena teh tarik n kerang bakar..BEST!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...