September 30, 2009

Citer About Raya lagi!!

Citer Raya - Ke 2 Raya kedua ni tak de gambar coz aku pagi2 lagi dah gi ke Tesco nak gi membeli barang2 tuk masak soto n pasta. Dah lah tidur lambat.Pagi2 dah bangun...kebetulan ade lak org tempah food..rezeki2..so masak lah sekali. My mom lah yang masak kuah soto nye..yang lain semua kita org lah. But still penat. Lepas je masak nak kena hantar lagi. Pastu ade lak guest from kl, my sis nye friends sampai so...cam tak menang tangan lah. Memang tak ingat nak ambik gambar ke hapa. Bz sesangat.Malam tu ade gak org datang but kita org sempat lah gi jenjalan umah jiran2 kat situ. Pastu gi umah my aunty.. Mata pun tak larat dah ni. Sampai je umah habis...zzzzzz
Actually raya lagi penat gamak nye...iyelah bukan boleh rehat. Nak kena gi pasar lah...masak lah. Tak kan nak bagi org makan kuih je kan. Banyak benda nak buat sebenarnya.Tapi nak buat cam ne..kata Raya.
Raya ke-3
umah my aunty...boleh lagi pose bebudak ni
kat umah..main psp...dah penat jalan raya

Kampung Air Paabas. My mom side.
Tak banyak gambar gak aku snap kat kampung coz ade kejadian yang tak diigini berlaku. Aiden jatuh dari car sit. Menjerit aku. N meleleh gak lah kan. Aku tak pakai kan dia belt coz sekejap je...pastu terus tak letak dlm tu...aku pegang je. Nasib baik tak de ape2. Tapi dia bukan jatuh teruk ke ape..cuma terbalik je setengah badan. Takut giler. Cuak tau. Itu lah sapa suruh tak pakai kan belt...padan muka aku sendiri. Kepada yang ade car sit tu..pakai kan belt...
Petang tu aku gi umah my friends. Puan Eita, Puan Shima & Puan Aiza. Lama nye tak jumpa depa ni semua. Macam kelam kabut je. Tak ramai yang dapat aku gi.Coz malam tu aku nak balik kl dah...hukk..hukkk. Sedih lah..but nak buat cam ne..hubby ku sudah start keje on Raya ke4. Tapi tak pe lah...Dapat gak balik melaka kan.
Sebelum balik..sesi salam menyalam....
My mom n kids

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...