August 8, 2009

Luahan hati...

mmm... nampak tak tajuk kat atas tu...cam takut je kan...hauahauha..tak de lah apa2 sngt sebenarnye....saja je nak buat havoc...hahaha... actually ni pasal pc aku ni..kena virus...so selama beberapa minggu ni ...dok melayan Fb ..blog..email semua guna hp. Nasib baik ade wifi kalau tak mau melambung bil telepon...huhuhu.Ni sebab virus yg menular n jerebu..so tempias kena kat pc aku..punye lah sakit hati. But nasib baik hp sekarang ni dah canggih..so semua boleh buat dlm phone je. Teknologi2...Tapi..walaupun guna hp...still tak puas gak...iyelah, semua nye kecik2 je..sakit mata ni. So, bile hubby aku dah format kan pc ni...rase cam nak terjah je...but mata ni tak larat daaa...lg pun dok berborak ngan hubby aku..so tak de lah terterjah ...hahaha....Pg ni lak ingat nak mengintai skit ...but tak dpt gak...coz hubby aku ajak keluar..beli brg skit. So, klr lah gi Lowyat...jln pasar...tu semua gi beli brg kerja dia..tak pe..aku suka gi tgk2 brg ni....Pastu gi makan kat Pak hailam..@ Tesco. Beli some thing skit...than balik. Rase cam sekejap kan..but bile balik je..penat giller rase. Lepas Aiden dah tidur..ashaff layan tv..so aku ade lah berkesempatan tuk melayan bende2 ni....so macam2 lah kena download...bile pc ni dah berjln seperti biasa..cam terasa dpt pc baru lak...hauahauaa...happy..happy... Itu lah sebenarnye..luahan hati ku..labu...dah tak de idea nak mengarut sebenarnye....ok lah bile ade citer best nanti aku update lagi....cau....peace!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...