August 21, 2009

Birthday Celebration @ California Pizza

Ni celebrate Birthday Nasha sebenarnye...tapi empunye diri tak de...dia jatuh tangga..mc 3 hari..kesian dia. So, kita org ni kira mengcelebrate kan tuk dia lah i....hihihi tengah bz mengorder ni... bila time nak order je memang kecoh skit lah....oh ye..ni bebudak office my hubby...tu yang ramai sesangat tu...dulu 2 3 orang je..lah ni dah ramai...nak panggil pun kena jerit..baru dengar..hahaha
tengok tu..org tak start lagi makn..dia dah makan dulu...ish..ish..ish...dah lah semua makanan hantar kat depan dia...( tu kakak yang pakai baju biru tu) makan time..macam2 lah diaorg ni order...ni kira second time lah aku mai sini...ok lah food dia...variety. aku tak de selera mase ni..so aku tak makan pun..dok sibuk ambik gambar je.. mase ni kan aku demam lagi...so paham2 je lah kan....
yummm...yummm.. makan dan makan lagi...
masing-masing dah kenyang..licin pinggan...
Aiden pun nak makan gak....berapa banyak air liur dia jatuh..aku pun tak tau..pastu dia org makan..huhuhu...ambik berkat..ambik berkat...
ni kira maid aku tuk hari tu...huhuhu Dia dok tolong dukung aiden..sampai tertidur. Kira serasi lah kan..tq ek my hubby memang akan jaga aiden..kalau kita org keluar... Dia sambil makan pun boleh dukung...Itu yang buat aku makin sayang tu...huhuhu Yang sebelah tu Ashaff n Fizi MJ...nak gak menyelit
gurau senda lah tu... Dessert time...nilah yang di tunggu2...huahaua..semua sedap..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...