July 1, 2009

Gi tengok Transformers

Punye lah lamakan aku gi tengok Transformers..lah ni baru upload picture. Buzy and tak de mood sebenarnye. Ni gi tengok kat IMAX with staff pocket. Yang paling excited Ashaff sebenarnya. Dia tak kisah pun parents dia mase ni. Dia ikut budak2 ni masuk..yg risau aku..Dok tercari-cari dia kat mane. Sebab Transformers....parents dilupakan..ish..ish..ish Dia memang suka dr 1st nye movie. At that time dia br 2yrs+, so suka2 gitu lah. Lah ni dah 4yrs ..so memang one of dia nye selection of movie lah. Aiden pun ikut gak. Takut gak aku kalau2 dia meragam dlm cinema tu. Tapi sangkaan ku meleset...hahaha dia selamba je tidur dengan bunyi yang kuat giller tu..sampai citer tu half, baru dia bangun and tengok. Sikit bunyi pun tak de. Aku bagi dia susu..lepas tu dia sambung tidur sampai habis. huhuhu..anak mama lah Lepas habis tgk movie..perut pun bernyanyi riang..gi lah makan kat papa john. Ada banyak selection of pizza. Food dia boleh tahan. Nanti boleh datang lagi...huhuhu

1 comment:

Ummi Alisya said...

wahhh, anak beranak gi serbu wayang erk. tabik lah kat aiden... kalau lah anak aku na, memang lah meraung. ntah2 lebeh kuat dari sound system wayang! haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...